15
helmikuu

Asiakaspalvelulla kilpailuetua

Kouluttaja: Yrjö Koskinen, Buusti Oy
Kesto: 4h

Asiakaspalvelutaitoja ja -asennetta täytyy ylläpitää koko ajan, jotta pystytään vastaamaan ja ylittämään asiakkaiden odotukset. Webinaarissa opetetaan mikä tekee asiakaspalvelusta merkittävän kilpailuedun ja miksi tyytymätön asiakas on mahdollisuus. Koulutuksessa keskustellaan asiakaspalvelusta myös osallistujien esimerkkien kautta.

Koulutuksen sisältö

  • Asenne ratkaisee
  • Asiakkaan odotusarvot
  • Asiakaspalvelijan parhaat vuorovaikutustaidot
  • Puhelinasiakaspalvelun haasteet
  • Tyytymätön asiakas on mahdollisuus
  • Sisäinen asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelijan huoneentaulu

Webinaariin osallistuneet saavat Parasta asiakaspalvelua – 1 kuukauden työkirjan.  Kouluttajana buustaaja ja henkilöstökouluttaja Yrjö Koskinen.

Webinaariohjeet | Ilmoittaudu webinaariin

Ilmoittautuminen päättyy webinaariaamuna klo 7.30. Jos tämän jälkeen haluat osallistua webinaariin, pyydä linkki osoitteesta koulutus@ilry.fi

css.php