2
marraskuu

Google Display -mainonta

Kouluttaja: Wistec Trainingin asiantuntija
Kesto: 3h

Taitavan Google Ads Display- eli bannerimainonnan avulla varmistat verkossa näkyvien mainostesi houkuttelevuuden.

Kurssin aikana perehdyt Google Display -mainonnan perusteisiin, luot ensimmäisen mainoskampanjasi sekä analysoit tuloksia Google Adsin ja Google Analytics -kävijäseurannan avulla. Lisäksi saat kokeneen kouluttajan käytännönläheisiä optimointivinkkejä.

Tarvitset ainoastaan toimivan nettiyhteyden ja Google-tilin Google Ads-tilin luomista varten. Selaimeksi suosittelemme Google Chromea. Koulutus on tarkoitettu vasta-alkajille.

Koulutuksen sisältö 

  • Sähköisen markkinoinnin perusteet
    • Termistöä ja käsitteitä
    • Mainoshuutokauppa
    • Digitaalinen ostoprosessi
  • Katsaus Google Ads -mainonnan eri mahdollisuuksiin
    • Hakumainonta
    • Display-mainonta
    • Mobiilimainonta
    • Videomainonta
    • Shopping-mainonta
  • Google Ads -mainonnan kustannukset
  • Tulosten analysointi
    • Digimarkkinoijan työkalupakki

Tauko

  • Google Ads -mainostilin luominen
    • Google Analytics -tilin kytkeminen
    • Konversioiden määrittely
    • Google My Business -ominaisuuksien hyödyntäminen mainonnassa
  • Display-kampanjan luominen (käytännönläheinen esimerkki)
  • Kampanjan optimointi
  • Tulosten mittaaminen
    • Konversiot
    • Google Ads -raportit
    • Google Analytics -data
  • Vinkkejä

Ilmoittautuminen päättyy webinaariaamuna klo 7.30. Jos tämän jälkeen haluat osallistua webinaariin, pyydä linkki osoitteesta koulutus@ilry.fi

Webinaariohjeet | Ilmoittaudu webinaariin

css.php