10
syyskuu

Webinaari: Office 365 yhteistyösovellukset

Tässä koulutuksessa tutustutaan yhteistyön tekemiseen ja tiedon jakamiseen tarkoitettuihin Office 365-sovelluksiin. Koulutukseen kuuluu yrityssomealusta Yammer, tehtävien suunnittelu ja jakamisalusta Planner ja tiimin viestintätyökalu Teams.

Koulutus soveltuu niille joilla on yrityksessään käytössä Office 365.

Koulutuksen sisältö
Yammer
– Miten viestit yrityksesi muiden käyttäjien kanssa
– Viestintä yksilöiden tai ryhmien kanssa
– Ryhmien luonti ja hallinta
Planner
– Suunnitelmien teko
– Tehtävien luominen ja osoittaminen
– Tehtävien ryhmittely
– Tehtävien etenemisen seuraaminen
Teams
– Viestintä tiimin tai yksilöiden kanssa
– Viesti muullakin kun tekstillä
– Sisällön jakaminen tiimille
– Tiimin tiedostot ja wikit
– Kanavat tiimissä
– Kokoustamisen perusperiaatteet

Kouluttajana toimii Esa Riutta, Wistec Training Oy.

Kesto: 3 h
Vetäjä: Esa Riutta, Wistec Traning Oy
Ilmoittaudu: Office 365 yhteistyösovellukset -webinaariin

Rekistereröityminen tapahtuu suoraan GoToWebinar-järjestelmään. Saat vahvistusviestin ja ohjeet sähköpostiisi rekisteröinnin jälkeen. Jos et voikaan osallistua webinaariin, peruthan ilmoittautumisesi.

css.php