25
tammikuu

Webinaari: Vuorovaikutus työyhteisössä

Saat linkin webinaariympäristöön tuntia ennen webinaarin alkua. Muistathan tarkistaa roskapostikansiosi.

Miten vuorovaikutustilanteet sujuvat? Oletko kokenut puhuvanne eri kieltä sidosryhmienne tai asiakkaidenne kanssa?
Onko sinulle joskus jäänyt kokemus, että tulit ymmärretyksi väärin tai ettet tullut ymmärretyksi lainkaan? Entä miten neuvottelut sujuivat?
Iloksenne voi kertoa, että vuorovaikutustaidot ovat opittavissa olevia taitoja. Me jokainen voimme oppia tämän taidon ja saavuttaa jotain suurenmoista.

Webinaarissa opitaan erilaisia vuorovaikutustapoja ja -tyylejä, joiden avulla voimme tietoisesti ohjata tilannetta tahdottuun suuntaan. Myös mieltämisjärjestelmien tunnistaminen ja hyödyntäminen auttaa meitä ohjaamaan vuorovaikutustilanteita ja saavuttamaan parempaa ymmärrettävyyttä ja yhteisymmärrystä.

Koska vuorovaikutus ei ole pelkkää viestintää, vaan vaikuttamista vuoroin, opitaan koulutuksessa myös kuuntelemisen ja täsmentämisen taitoa.
Vuorovaikutustilanteita työelämässä on lukemattomia, mutta yhtenä tärkeimpänä mainittakoon erilaiset neuvottelut. Voidaankin todeta, että neuvottelutaidot ovat avainasemassa työelämässä menestymisen kannalta. Webinaarissa opitaan hyvän neuvottelun taitoja ja tyylejä sekä miten niitä voi hyödyntää.

Tervetuloa oppimaan taitavaksi vuorovaikuttajaksi.

Kesto: 2 h
Kouluttaja: Nina Rostén, Wise Move Oy
Ilmoittaudu: Vuorovaikutus työyhteisössä -webinaariin

 

css.php